Tuesday, December 4, 2012

Poed ja muu

Sest jäätis!
Eva küll on poodiddest juba kirjutanud, aga mainiks omalt poolt ka, et Hispaanias on VÄGA raske oma nädalasest eelarvest kinni pidada, sest kõik riided-kingad-aksessuaarid on niiiiiiii ilusad. Õnneks olen siiani suutnud küll veel mõistuse piires püsida, sest peale raha kammitseb mind ka see, et tagasi lennates on mul siiski limiteeritud pagas ning tervet kohvrit ei tahaks ainult kingadega ka täita. Igatahes, suuremal või väiksemalt poetiirul käime peaaegu igal nädalal, kas või selleks, et silma peal hoida, kus mida pakutakse etc. Suuremad allahindlused peaksid siin tulema (nagu Eestiski) jaanuarist, nii et siis läheb ilmselt küll veidike käest ära, küll siis näete :D
Poodidest on siin tavapärased H&M, Zara, Bershka, Blanco jmt, kahjuks/õnneks on hinnavahemik enamvähem sama, mis Eestis ehk siis H&M on üsna odav ja teised pisut kallimad, kuid siiski mõistuse piires olevad asjad. Kes teab, ehk olen mina lihtsalt kummaline, et kahju hakkab kleidi/seeliku eest kolm-nelikümmend eurot maksta.. siiski ainult riided ju lõpuks, eksole. Samas Blanco on selline pood, kus ma käin iga kord droolimas, siiani olen sealt küll ainult ühe kleidi ostnud, aga on tunne, et varsti see kõik muutub, khehehe :D
Ja üks asi veel Hispaania kohta - siin on pükse lühikestele neidudele! Ehk siis ma ei pea siin teksadel sääri üles keerama, nagu Eestis alati pean, sest minu puusaümbermõõdu juures eeldatakse, et ma olen umbes 10cm pikem kui tegelikult. Hea tunne tuleb kohe, ausalt.
Kohalikud käivad riides nagu tavalised inimesed, ikka teksad ja jakid jm, muidugi algas nende sügis tunduvalt varem - kui temperatuur läks päeval 20 peale, siis toodi kohe karvase äärisega jakid ja sügissaapad välja, kuni mina veel lahtiste jalanõude ja kleidikestega ringi jalutasin. Nüüd riietun ka mina juba täitsa soojalt, ausalt, kuid kohalikud võidavad mu ikka väga ära; mul pole koduski selliseid sulejopesid nagu neil siin praegu seljas on, meenutan, et temperatuurid on siin ikka päeval üle 10 ja õhtul nulli ringis, võib öelda, et täiesti sügis veel, ei ole midagi väga hullu, kuigi oma palmisaart ootan küll juba väga :)
Jahedusest veel nii palju, et meil on nüüd umbes nädal aega ka köetud, aga loomulikult väga wth-süsteemiga: meie küte siin on air-conditioniga ja täpselt kolm tundi õhtuti. 19-22, ülejäänud ajal võime soojast und näha ainult. Paneb küsima, et miks? Vastus: "Sest nii on".
Mmm.. praeguseks vist kõik, lisan pildi mõndadest siin ostetud ehetest, millegipärast olen väga looduslapseks hakanud - oravad kõrvarõngastel? Parim asi maailmas! Kõrvarõngad, mille keskel on puuvõrad? Aga muidugi, kas teistsuguseid on ka?

Ja teiseks meenutus ajast, kui oli veel jäätisesöömise aeg, sest sõrmed ei külmunud otsast ära ehk apelsinijäätis apelsinikoore sees - niiiii hea, järgmisena on mango ja/või ananass kavas :)
Hoidke jalad soojas, aga minge lumesõda ka tegema, mina küll läheksin!

1 comment:

  1. jäätis puuvilja sees. nii lihtne concept, nii geniaalne, MIKS ME KÕIK SEDA EI TEE

    ReplyDelete