Sunday, December 9, 2012

que no pare la fiesta

See on nüüd postitus, kus ma valan välja kõik oma suure põlguse ja ahastuse, mis peaaegu iga klubiskäiguga kaasneb, see pole ilmselt eriti naljakas lugeda, aga üritan seda veidi kergemas võtmes teha. Nagu teada, käime tavaliselt korra nädalas ikka klubis, sest Granadas on enda lõbustamise võimalused üsna limiteeritud. Igatahes, järgneb minu klubipiibel noormeestele, kes ei taha ehk tunduda sama jälgid, kui neil välja kukub.

7 NÕUANNET KLUBILISTELE, KES ÜRITAVAD HISPAANIAS MIND VOODISSE SAADA:
(veidike nagu Naine24 pealkiri, kas pole. Ainult väga spetsiifiline, sest mingi naiskonna eest ma küll rääkida ei julge, kes teab, äkki neile meeldivad järgnevad asjad)

1. Kuigi mul on kleit seljas, ei tähenda see, et mu jalad oleksid avatud kõigile soovijatele.
2. See, kui sa oled mu pooltuttav ja ostad mulle omal algatusel joogi, ei anna sulle õigust üritada oma keelt minu mandlitega tutvustada, järgnev minupoolne vägivald on sinu enda tegu.
3. Selja tagant kaela peale puhumine EI ole aktsepteeritav lähenemine.. ega üldse päris tervislik. Kellegi puhul.
4. Sama kehtib ükskõik millise kehalise kontakti puhul: kuigi võib jääda mulje, et ma olen mingit sorti blond eksootiline olend - ma ei ole kassipoeg, keda võib paitada ja käperdada. EI.
5. Kui sa arvad, et ühes kohas seismine ja üksisilmi inimeste jõllitamine on ligikutsuv ja jätab sinust mulje kui sõbralikust ja khuulist vennast - sa eksid.
6. "Ei" tähendus ei muutu ka pärast mitmendat komplimenti ega küsimist, mis mu nimi on ja kas ma tahan sinuga kuhugi vaiksemasse kohta minna.
7. KUI ma tahaksin sinuga klubis kähkukat proovida, siis sa *saaksid* sellest aru. Ma oskan küll kasutada asju, mis mulle antud on. Ma lihtsalt valin selle mittetegemise.

Aitäh tähelepanu eest, veidike sain jälle välja elada end.
Ja pilt on täpselt sellisena valitud, et siinsetel meestel on sama palju varianti minuga midagi tekitada kui neil surnud kaheksajalgadel.

P.S. Ma ei ürita selle postitusega väita, et ma olen Hispaania popim neiu, kindlasti mitte, lihtsalt .. siin on ikka väga lihtne seiklusi tekitada ja ma eelistaksin seda, et nad ei tahaks neid minuga tekitada.


No comments:

Post a Comment