Friday, November 23, 2012

White

Ehk siis täna veetsin väga reedele kohase õhtupooliku: käisin raamatukogus riiuleid skännimas ja asju otsimas, nipet-näpet sain ka, will get busy. Ja pärast seda käisin teisel ülikooliteatri etendusel, mille nimi on "White" ja mis inspireerib ka mu pealkirja. Selle tegijateks ja avalikkuse ette toojateks olid noorukid ühest Hiina ülikoolist, mille nime ei mäleta, lugesin kavalehte, tundus huvitav: noor autistlik kirjanik, kelle elu on hall ja üksik, kuid kelle teostes on nii palju kutsuvat elu, et ta üritab oma tegelaskujusid ellu äratada. Sounds interesting, right?
Võib-olla see seda ka oli, ma ei tea, sest see oli kõik hiina keeles. Mulle ei tulnud hetkekski pähe, et see võib olla milleski muus kui inglise keeles ja ma ootasin huviga, et kuidas nad siis engrishit vägistama hakkavad. Hah, nali oli seekord minu kulul. Kuid pean tunnistama, et näidend ise oli visuaalselt lihtsalt lummav - kõik oli valge, nad heitsid väga palju paberitükikesi õhku, mis meenutas väga muhedalt lumesadu, tegid linadega trikke ja kõik kokku oli hämmastavalt ilus.
Granada enda toodetud rumm meega, mekib hää.
Loomulikult oli mul väga lõbus ise süžeed välja mõelda, kuna ma midagi aru ei saanud, nii et minu peas olid kõik tegelased kerged psühhopaadid, sest nad kõndisid ka täpselt nii, nagu nad oleksid õudusfilmist välja roomanud (link, niimoodi, aga aeglasemalt ja teatraalsemalt). Ning neil olid mingid rätinukud ka, nagu Nukitsamehel, aga hirmsamas võtmes taaskord. Oh, Asians, you sure know how to act like psychos (siin ei ole mitte mingit solvangut, ausalt, ainult minu appreciation ja kiitus selle eest).

Üldjuhul jäin rahule, muidu on ka kõik bien, nüüd mind ootab mu girlfriend away from home, taaskord meerumm ning Fast&Furious'i saaga neljas film, pärast seda British fiesta koopadiskoteegis. Ilusat reedet, ärge üle pingutage :)
Ahjaa, osaliselt oli postitus ka selleks, et panna siia pilt minust seismas, feissis on neid juba liiga palju, aga damn, need kingad on nii kenad, et ma pildistaks neid iga päev ja paneksin kõik pildid siia! :D

2 comments:

  1. Sa näed nii rabavalt hea välja! Ja ma ei väsi seda korrutamast :D

    ReplyDelete
  2. Nii kaunis ja kingad on ka väga püssid!

    ReplyDelete