Sunday, November 4, 2012

Kodu

Ma ise selle peale ei tulnud, aga tuleb välja, et kedagi võib isegi huvitada see, missuguses kohas ma lõpuks elan, nii et voilá - väike kollaaž, vasakul minu pisike ja sassis toakene, siis köök ja elutuba. Elutoas on kokku neli lauda, kuigi keegi ei söö nende taga, kes teab, mis eesmärki nad täidavad. Kokku on meie korteris neli magamistuba, elutuba, köök ja kaks vannituba. Et üldiselt üsna suur korter, ruutmeetreid ei oska öelda, aga eks neid on üks kuni mitu. Koos elame ühe toreda hispaanlase Sergioga, vist olen seda ka maininud, ta on väga sõbralik ning pool ajast teda ei ole, sest ta külastab oma vanemaid või oma neiut, kellega kaugsuhtes on - nii et mingit korteriromanssi siit ei tule, ütlen kohe ära. See tundub üldse väga populaarne arusaam olevat, et ega ma Hispaaniast ilma Fernadota ära ei tule - võin öelda, et ei ole siin enda maitsele sobivat Fernadot/Pedrot/Migueli veel kohanud ja ega silmi eriti lahti ka ei hoia nende suhtes, kui aus olla. Mehed on siin ikka üsna õlitatud alfaisased ja see ei tee elu eriti kergemaks, kui poolest jutust aru ei saa :D

Teine pilt siis õunakoogist, mille Evaga eile tegime, meie esimene magusakatsetus siin, väga väga hea oli, retsept siit, aga veidi modifitseeritud (vähem suhkrut, rohkem õunu ja kaneeli). Nii et elu sellel nädalavahetusel oli üsna laisk ja tavapärane, kiidan heaks. Finally some time to get started with all the nothing I want to do.

Üks asi, mida tahtsin veel mainida - kirjutage mulle, ükskõik millest: kuidas teie auto lumme kinni jäi, kui äkitselt talv tuli; kuidas loengud on igavad/põnevad; kuidas leidsite internetist selle nunnu pandavideo. Ma ei diskrimineeri, tõesti.
Kallid ja paid.

No comments:

Post a Comment