Wednesday, November 28, 2012

suudelgu sind sirelite lõhn.

Lihtsalt tahtsin mainida, et mul on maailma parim ema ehk sain oma Hispaania esimese (ja ilmselt ainsa) paki! :)
Asi algas sellega, et palusin pakki kama ja ühte kodust kampsikut ning lõpuks sain paki, mis kaalus peaaegu kolm kilo ja oli sellise sisuga, nagu kõrval näha on. Sahtel on nüüd head-paremat täis, üritan midagi ka Kanaaride ajaks jätta, aga no promises, magusad asjad on alati minu sõbrad olnud.
Ja siinkohal kiidaks, et ema pani paki teele teisipäeval ja juba sama nädala laupäevaks oli see kohal, kuigi mind ennast polnud siis kodus, nii et kätte sain selle esmaspäeva varahommikul. Siiski, väga kiire tegevus, kahju, et Eesti poole asjad nii kiiresti ei liigu. Samas kohale on varem või hiljem siiani kõik jõudnud, ptui-ptui-ptui. Hea asi Hispaania juures - pakid tuuakse koju, nii ulmeliselt mugav ikka.
Muud uudised: hea, et pühapäeva sooja ilma ära kasutasin jooksuks, sellel nädalal jõudis ka meile talv - öösel langeb temperatuur NULLI. Võib öelda, et ei oodanud seda päriselt. Võeh, külm. Aga mis seal ikka, natuke-natuke aega ja siis Anne kaissu ja palmi alla! :)
Seljale olen ka suutnud kuidagi haiget teha, juba teist päeva annab kohutavalt tunda, eriti kui üritan vähekenegi venitada-joogatada. Bläh. Aga küll ära paraneb, it always does, ja Eestist kaasavõetud valuvaigistitest olen siiani täpselt kaks ära kasutanud, nii et varu on.
Ja teine pilt on üks, mille täiesti juhuslikult leidsin, isegi ei mäletanud otseselt, et peol pilti tegime, noormehed on täiesti võõrad, kutsusid lihtsalt, et "OMG, blond tüdruk, tule, lase ma olen sinuga playa (nagu player, mitte rand :D)". Hispaanias on kuidagi siiani tekkinud oskus isegi pärast mitmeid mitmeid kokteile pildil ikkagi normaalne jääda, mwhaha, selle peaks küll koju kaasa võtma.
Tänasest algab jälle nädalavahetus, nii et juhhei, elu on ilus! Kiirelt mainiks ka selle ära, et siin IGAL peol on kohustuslik ikka pilte teha, aga kvaliteedilt on need tavaliselt täiesti kohutavad - ühes klubis tehakse neid isegi täiesti tavalise digikaga ning enamasti ei tea tegijad ei valgustusest ega nurkadest ega üldse millestki midagi. Mina ka muidugi ei tea, aga seetõttu ma ka klubidesse "professionaalseid" pilte tegema ei lähe.

Muusikavalik on täna üdse mitte hispaanialik, aga miski mu hinges lihtsalt hüüdis Vennaskonna järele, keegi kuulama ei sunni, aga, sõbrad, olge lahedad!

2 comments:

  1. Ma esitan su Eestimaa Uhkuseks selle eest et sa aitad Hispaania poisse püsti hoida.

    ReplyDelete
  2. Haha, Kristel võiks vabalt Eestimaa Uhkus olla! :D

    ReplyDelete