Monday, February 25, 2013

Hetked

Kojutulek .. Ma vist olen sellest päris paljudele juba rääkinud, kellele ei ole, siis siin on Eva lugu, mis on minu omaga täpselt sama, sest koos me siiski reisime. Üldiselt võin öelda, et läks täiesti edukalt, sest oli NII palju asju, mis oleks võinud valesti minna, kuid jõudsime kohale nii meie kui meie pagasid, ning koju jõudsin isegi tunnikese-poolteist varem, kui algselt loota julgesin. 
Minu kohver paremal, kilod siis Eval 16,5 ja minul 18,5! 
Kokku oli üsna masendav tunne kohale jõudes, see magamatus ja muu kõik kogunes ja sees möllas üheaegselt nii palju emotsioone, et nagu Ron targalt HP viiendas osas ütles: "there is no way a person can feel all of that, they'd explode." Täpipealt selline tunne oligi, minus võitlesid terve aeg suur rõõm, et ma saan KOJU, lumi ja hea värske õhk.. aga samal ajal oli nii nukker öelda Granadale head aega, sest ka sellest oli omakorda kodu saanud. Täpselt selline extremely happy and extremely sad at the same time and wondering how that can be. 
Rocking the homeless look @ Barcelona
Asjadele ei aidanud eriti kaasa ka see, et sain teada küll oma eksamitulemused (mõlemad olid 9,75/10, mis on suht awsum), kuid ühte ma Hispaania ÕISis ei näe ja keegi ei oska seletada, miks. Nüüd ma olen pommitanud meie osakonda kirjadega, et nad mulle ütleksid, kas need kesksüsteemis on olemas või olen ma järgnevad 20 aastat veel Erasmusele võlgu. Loodame siiski parimat. 
Britney tuli ka Eestisse!
Oma reisi- ja Hispaania-und magan ma veel siiani järele, sest Eestis mu esimesed päevad olid väga .. inimesi täis. Päris mitmed kallid olen ära näinud, kohutavalt mõnus oli. Terve aja olin ma väga uhke, et ma ei nutnud ühtegi pisarat, kuigi väga tahtsin .. Ja siis ma nutsin, sest mu kallis on parim kallis maailmas ja nii hea on kodus olla. 
Nüüd selle blogiga on selline lugu, et tuleb veel üks-kaks postitust (kui ma jälle viitsima hakkan) ning siis on .. adios. Lõplik adios, kuni ma jälle näen põhjust reisima minna ja sellest kirjutada. Kui kellelgi on veel midagi, millest ma pole kirjutanud või millest tahaks veel kuulda, siis andke julgelt teada kas siin või kuskil mujal, kirjutan/räägin suurima heameelega. 

these are the fragments 
I have shored against my ruins

No comments:

Post a Comment