Friday, February 8, 2013

Masterpiece

Eksam on homme hommikul, halleluujah. See muidugi tähendas, et täna siras päike pilvitus taevas ja otsustasin Evat retkel raamatukokku saata. Mu eesmärk oli peamiselt see, et tuvastada enne oma eksamiklasside asukoht. Tekkis tunne, nagu oleks jälle esimene päev - eksled ringi, vaatad juhist ja ei leia ikka oma aulat üles. oh, great victories.
Ja välja jalutades avastasime, et kohutavalt palju õitsemist on äkitselt tekkinud. Väga mõnus kevadine tunne, loodetavasti jääbki nüüd selline ilm meid viimastel nädalatel saatma, isegi kui me peame need veetma kas kodus või raamatukogus.

Nii et tükk päikesepaistet teile, olge vaprad! Also, ma teesklesin, et ma olen nahkhiir/Batman, sest mu kampsuni varrukad on nii khuulid lihtsalt.
Ja nüüd lähen materjale edasi murdma, muidu homme hommikul (laupäeval kell 8:30 on eksam!!) näen hirmu oma tühjal paberilehel, mitte peotäies tolmus, nagu T.S. Eliot seda ütleks.

No comments:

Post a Comment