Monday, March 11, 2013

Fin.

On aeg panna punkt oma Hispaania-seiklusele ka internetiavarustes.
Mul oli suurepärane poolaasta, ma ei kahetse hetkekski, et läksin Erasmusega seiklema, veel vähem kahetsen oma kohavalikut - Granada on tõesti hämmastav ja imeline. Hing igatseb tagasi palju rohkem, kui oleksin kunagi oodanud. Ärkveloleku ajal surun seda edukalt oma ringijooksmisega alla, kuid unenäod on ohkui värvilised ja Hispaania päikesepaistet täis.
Nii palju jäi tegemata ja nägemata ning Hispaania ei näinud mind kindlasti viimast korda :)
Granda, te echo de menos.
Aga samal ajal olen ma ääretult õnnelik, et ma olen taas kodus. Aitäh kõigile, kes mu ära ootasid ja äraoleku nii lühikeseks tegid, hiiglaslik kallistus teile.
Jumalaga, sõbrad. // adios, amigos. 

(P.S. on võimalik, et see koht siin saab mu reisiblogiks, kui ma kunagi uuesti tunnen, et võiks avastada. Praegu veel sellist tunnet pole. Kodu.)

1 comment:

  1. Hea on kohe vaadata, et kellegil on elu nagu filmis. :)

    ReplyDelete