Monday, January 28, 2013

Kohtume varsti jälle...

Alhambra 

















... ja siis koos põleme.

Ehk herr "kas mul on prillid viltu" Vootele eripostitus!


Alguse sai meie sõprus juba aastaid kümmekond tagasi, number on küll vaieldav, sest mina enam elu enne oma idalasest sõpra ei mäletagi otseselt, tundub, nagu ta oleks kogu aeg kuskil teises Eesti otsas olemas olnud. Ja noh, viimased aastad ka lähemal.
Kunagi olime noored ja ilusad!
Igatahes pärinevad Vootelelt kõige geniaalsemad palved minu Hispaania-aastaga seoses, neist esimene ja kõige meeldejäävam oli isegi veel Eestis koos linna imetledes. Nägime ühte neiut kandmas haaremipükse, otsustasime, et meile need eriti ei istu ja mina neid kandma ei plaani hakata. Järgnes dialoog, mille võib lühidalt nii kokku võtta:
K: "noh, ega ei tea, Hispaanias võib kõiki asju juhtuda, äkki tulen ka sellistes pükstes tagasi"
V: "peaasi, et mingi Fernando lapsega tagasi ei tule"
Väga aus palve, kas pole, tundub, et saan hakkama küll :)
Poiss on läbi aastate kuulanud mu südamevalusid ja seda ka Hispaanias, kuigi siin kuuleb rohkem sellist "opa, käisime täna rannas" jutte, nagu te kõik teisedki, eksole.
Eile käisime veel Mirjami ja Evaga korra väljas veini nautimas, telekast tuli jalka ja siis ma sain aru, et 90% oma teadmistest pärinevadki Vootelelt, kes on ka ühtlasi enamvähem ainuke inimene, kellega ma isegi vaatan vabatahtlikult jalkat ja joon õlut. Vnoh, vaatan, kuidas tema õlut joob, kheheh.

Ma tean, et plaan oli küll selline, et räägin Hispaaniast ja Vootelest koos, aga praegu ei oska kõike niimoodi kokku siduda, nii et viskan hunniku pilte (ainult endast, näed!!) ja ütlen, et godnatt, son, S, A & HKK!

(ja nüüd ootan reidis mõttelist seitset, sest ma olen ilus ja muidu lahe, vuttvutt)

Ja homsest on Inglismaa, nädal aega olen blogilevist väljas jälle, pere ja prioriteedid! :)

1 comment:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=cnCMqr1QRQw

    I approve!

    Teised ilmselt mitte. Sest kirikuid pole, sööke pole, pärdikuid pole (sort of, üks peaaegu nagu oleks)- wtf is this shit onja.

    It's okay, tore on meenutada neid kaugeid aegu, mil me olime noored ja ilusad. 2011, kui ma ei eksi. :D*

    *tähelepanu. eelnev kommentaar on kirjutatud heldimus- ja awwwwtundest põhjustatud pisaratega võideldes. seitsed kõikidele piltidele. kahju, et rohkem ei saa panna.

    ReplyDelete