Friday, January 25, 2013

Parque de ciencias

Niidirullidest Mona Lisa
Jänese elutsükkel
Sõdalased kõik pildil
Mirjam on õnnelikult kohal, täna trotsisime külma ilma ja vihmapilvi ja käisime Granada suures teaduspargis. Kujutab endast suht sama asja nagu AHHAA, aga on vist suuremate mõõtmetega .. Ma ei ole kindel, ma ei ole veel AHHAA'd külastama jõudnud.
Seal oli robot, kes tsiteeris Hamletit ja Cervantest ja Star Warsi muude asjade seas.
Hooajaline näitus oli ajust ja sellest, mida see teeb ja kuidas ja mis üldse meie neuronitega toimub. Väga khuul, sain teada, et ma ei oska peegelpildis asju teha, nt tähte joonistada. Something to improve!
Sain kummituse pildile!
Muude asjade hulgas: käisime liblikakasvanduses, kus oli kisavaid lapsi rohkem kui liblikaid; tegime peeglitega tubades totraid pilte ja nägin Mirjami ähvardavat vaimu; nägin plastmassist luukeresid ning pooltahtmatult ka sünnitusvideot, võeh; mängisime mõttepalli - võitja oli see, kes suutis oma pea tühjaks teha, Mirjamile kaotasin, aga Evat võitsin, nii et mu skoor on ilus null minu jaoks; vaatasime kalu, linde, roomajaid, katsusime, haistsime, nägime.
Hiljem võtsime ühed õlled ja tapased ning sõime seda kooki. Väga väga hea kook tuli, avokaadod ftw.
Homme on plaanis tiir Alhambras, veel tapaseid ja alkoholi ning ilmselt väisame vahelduseks pidu ka, esimene klubikülastus sellel aastal siis, kheheh.

Hoidke varbad soojas, meie ainus võimalus seda teha on jalad elutoa laua alla pista, seal on ahi, I kid you not.

1 comment:

  1. Elutoa laua all :D Mul võiks ka kuskil ahi olla praegu.. :D

    ReplyDelete