Sunday, September 16, 2012

and my empty lungs are filled with the ocean

Eile oli meil ka päriselt playa ehk siis käisime Evaga rannas vaba päeva tähistamas. Meile lähim rand asub umbes 60 km kaugusel Salobreńas, kuhu käib õnneks päris mitu bussi. Ilmselgelt ma ka jätkasin oma suurepärast saagat "Kristel unustab asju kontrollida" - bussijaamas olid pikad järjekorrad ja siis mõtlesin, et katsetan automaadist ostmisega. Et noh, ei oska, siis ei oska, aga proovitud. Sain hakkama, 'twas great .. kuni ma mõistsin et hispaanlased raiskavad paberit ja ei trüki edasi-tagasi pileteid ühele lehele, vaid kahele. Ehk siis oli meil kahe inimese peale kaks piletit - üks Salobreńasse ja üks tagasi, sest ma ei kontrollinud masinat, mis lihtsalt pildus pileteid endast välja. Ma eeldasin, et kui ta selle mulle juba kätte viskab, siis all is good. EI, ei olnud. Long story short, masina juurest põrandalt leidsin ühe pileti veel, mille olin ostnud, ja tore bussijaama tädi kirjutas mulle käsitsi tagasipileti, mis isegi hämmastaval kombel toimis! Aga, remember kids - pileteid tuleb alati kontrollida! :)

Siinkohal suur thumbs up sulle, Britt - see sädelev päikesekreem muudab mu automaatselt diskokuuliks, I look fabulous and glimmering with it. Ja see ei taha eriti pesus ka maha tulla, nii et all the shining + kaitse päikesepõletuse eest. Okei, nägu on veidike hell täna, aga mitte midagi, millega hakkama ei saaks.
Täna on aga pühapäev ja see tähendab siin, et terve linn on lihtsalt kinni ja asjatu. Kui seda oleks teadnud, oleks hoopis tänasest rannapäeva teinud.
Look, there's a fountain! 
Homsest algab kool ja LOODETAVASTI järgmise postituse teen juba meie korterist, mille me teoreetiliselt leidsime, aga kuhu me pole veel sisse kolinud.
Also, pictures!
Ma ei ole kunagi eriti osav piltidel-olija olnud, nii et ma lihtsalt ei ürita nüüd enam :)


Also, päeva väike võit - mu arvuti streikis vahepeal ja ei tunnistanud mu kõrvaklappe, aga nüüd jälle on okei, nii et saan oma muusikaga vahelduseks tegeleda. (jah, ma panin küll Gangnam style'i käima, I have missed that song)
Sooja on palju, aga kummalisel kombel ööd on jahedad. Sierra Nevada! Ja inimesed väidavad, et talv on siin ka külm, nii et võib vast loota, et alla 10 kraadi ei lähe ;)

No comments:

Post a Comment