Monday, September 10, 2012

Take your protein pills and put your helmet on

Köhin oma internetihääle uuesti puhtaks - see on siin koht, mis saab jäädvustama minu järgnevat viit-kuut kuud, kui ma olen Hispaania lõunaosas Granadas ja võtan Alhambra varjus päikest, süües sadat erinevat sorti jäätist korraga. Ma ei luba midagi enneolematut ega tavapäratut, natukene pilte, pisut oma seiklusi ja ilmselt rohkem "i-miss-my-boyfriend" juttu, kui keegi teist kuulda tahaks.
Sõit algab meil Evaga homme, täna on veel kohver pakkimata, tõstan sarju ja muusikat läpakasse ümber nagu üks õige igavuseks valmistuv neiu kunagi.

Olen pikemat aega juba mõelnud, mis minu välismaa-aja eesmärgid on.. tahaks õppida keelt, ilmselgelt. Aga olgem ausad, mu peamine põhjus on see, et mulle meeldib soojus, kohe väga meeldib. Ja kuna Eesti mulle seda ei võimalda eriti, siis tuleb päikest mujalt otsida - ad solem, nagu kõik mu väljasurnud ladina sõbrad ütleksid. Võite sellest blogist mõelda kui pisikesest päikesenurgast Eesti halluse keskel (vaatan aknast välja ja kohe uskumatult hall on kõik).

Edaspidi tuleb ka sisukam jutt, aga praegu astun oma riidekuhilale vastu, et seda kuidagi 20 kg sisse mahutada. Aga üsna kerge südamega, sest talvemantleid ja karupükse ma kaasa ei pea pakkima, juhhei! Seiklus, alga.

2 comments:

  1. kiidan bloginime! :D ja needless to say, et kuigi me kõik jääme teid tohutult igatsema, saab sellest aastapoolest the time of your lives...
    tulge vaid ruttu tagasi!!

    <3

    ReplyDelete
  2. Mina isiklikult ootaks jõle palju pilte!

    ReplyDelete